Tillbaka!

Jag är ledsen att jag har svikit mina trogna läsare de senaste veckorna. En dryg veckas semester utan bra uppkopplingsmöjligheter och framför allt en medveten ledighet i mitten av januari följdes - som alltid - av att arbetsbördan liknar det dubbla när man väl är tillbaka. I den läget har mitt bloggande fått stryka på foten i drygt två veckor.

Nu är jag i alla fall tillbaka, och tillbaka med ambitionen att kunna delge er 3-4 inlägg i veckan, men det kan både bli fler och färre. Det hänger på vad jag själv upplever och är med om och vad jag uppfattar händer i omvärlden som är värt att kommentera, reflektera över och försöka analysera ur mitt perspektiv.

Idag är det årets första regionfullmäktige och jag har vid sidan av deltagande i förhandlingarna ambitionen att både hinna med lite bloggande, rensande i mejlboxen och om tiden medger det förberedande inför kommande möten och anföranden senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0