Blogginlägg nr 100

Ett av mina nyårslöften har jag lyckats infria - att skapa en aktuell hälso- och sjukvårdspolitisk blogg. På natten mellan nyårsdagen och den 2 januari publicerades det första inlägget och det du just nu läser är inlägg nummer 100 sedan dess. Jag är själv lite överraskad att jag så pass bra lyckats hålla en kontinuitet i att kommentera, reflektera och försöka analysera vad som händer i hälso- och sjukvården och i sjukvårdspolitiken.

Trots att jag inte riktigt har vågat marknadsföra bloggen brett så har antalet läsare stadigt ökat men toppnotering på måndagar - som idag. Jag har förstått att jag har en del trogna läsare och om ni tycker att bloggen är intressant så får ni mer än gärna tipsa andra om den.

Det är också fullt tillåtet att kommentera blogginläggen och på så sätt ge mig mer feedback på innehållet, och kanske även skapa ytterligare debatt.

Befinner mig nu i Stockholm och ska bland annat träffa folkpartiets samordnare för sjukvårdsfrågor i regeringens samordningskansli över lunchen. Kanske det finns något spännande att blogga om efter det mötet.

I övrigt kan jag notera att vårdkonflikten nu går in i sin femte vecka när det tredje varslet utlöses. Parterna ska enligt uppgift träffa medlarna idag, och jag kan bara hoppas att det går att finna en så snar lösning som möjligt för invånarnas skull.

Kommentarer
Postat av: temyAttip


http://s40.radikal.ru/i090/1303/5b/5610746f6e9f.jpg
http://s001.radikal.ru/i194/1303/f4/4ecaebbc31f5.jpg


Tegs: htc в тайланде бальзамы из тайланда загранпаспорт в тайланд.

отдых в ядовитые тайланде отзывы
отдых в туры в тайланде из спб отзывы
отдых в нижний новгород тайланде горящие туры отзывы

отдых в тайланде любовь отзывы


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0