God Jul och Gott Nytt År

Ett år går fort. När jag i början på förra året gav mig ut i bloggosfären hade jag en ambition om att skapa en sjukvårdspolitisk blogg som skulle kommentera, reflektera och analysera vad som hände på sjukvårdens område i största allmänhet om sjukvårdspolitik i synnerhet och allra mest särskilt om sjukvården och politiken i Västra Götalandsregionen.

Jag hade en ambition om att vara aktiv med 3-4 inlägg per vecka för att det ofta skulle finnas något nytt på sidan för den som besöker den ofta. Detta inlägg är faktiskt nummer 184 under året vilket är mer än ett varannan dag i snitt och då hade jag ändå en lång sommarsemester från bloggandet med något instaka inlägg under 7-8 veckor.

Nu åker jag i väg i några veckor och kommer inte att blogga något mer förrän i början av 2009. Det blir således årets sista blogg men det har varit trivsamt och rätt så nyttigt också för mig själv att ta lite tid för att delge mina tankar, åsikter och visioner om sjukvården. Jag hoppas att du som läser detta också har haft en del utbyte i att begripa vad som rör sig i huvudet på en liberal sjukvårdspolitiker i Västra Götalandsregionen.

Till såväl trogna som mer tillfälliga läsare vill jag passa på tillfället att önska er alla

GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0